Bu gadget'ta bir hata oluştu

13 Nisan 2010 Salı

2 yorum:

ladygreenriver dedi ki...

eminecim merhaba şule ben.ayşe problemi söyledi.kendi blogundaki ayarlar kısmına gir,oradan açılan sayfada yani temel olan bölümde aşağı kısımlara inince google arama motorlarında bulunsun mu bölümünü evet olarak işaretlersen zannediyorum sorun çözülür.çok memnun oldum ayrıca...göörüşmek üzere
sevgiler canım

yarenin hobileri dedi ki...

slm şulecım o ayar zaten bende evet olarak kayıtlı ama malesef halen cıkmıyor gogle de bı suru ayarını karıştırdım ama olmuo nedense.yardımın ııcn tşk ederim..